رسمی؛ تمدید قرارداد آردا توران با اتلتیکو تا سال 2017

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- آردا و اتلتیکو به توافق رسیدند تا قرارداد ملی پوش ترکیه ای را تا سال 2017 تمدید کنند.

از وقتی که این هافبک در تابستان سال 2011 به اتلتیکو پیوست، تبدیل به یکی از کلیدی ترین بازیکنان ترکیب سیمئونه شد.

آردا در مورد این توافق با وبسایت رسمی باشگاه صحبت کرد و گفت: "در مورد تمدید قراردادم بسیار خوشحالم. بعد از 2 سال پوشیدن پیراهن اتلتیکو، احساس می کنم بخشی از خانواده بزرگ این باشگاه هستم. از اینکه باشگاه خواست تا مرا کنار هم تیمی هایم نگه دارد بسیار خوشحالم.

من نه تنها قدردان آنها هستم، بلکه از مدیران و تمام کسانی که در این باشگاه کار می کنند هم تشکر می کنم، چرا که ما در کنار هم یک خانواده واقعاً بزرگ هستیم."

مدیر ورزشی باشگاه، خوزه لوئیز پرز هم خوشحالی خود از این توافق را ابراز کرده و گفت:

"مهم ترین مسئله حفظ این گروه از بازیکنان است که در سالهای اخیر چیزهای زیادی به ما داده اند. قرارداد جدید آردا ما را بسیار خوشحال می کند. او بازی فانتزی و خلاقیت را به تیم ما آورده است؛ او بازیکنی خاص است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:19 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2038
بازدید کل : 30365
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1